Saturday, March 24, 2012

Ape itu ????

Wahai hati kau tetap harus mengerti.............

Cukup hanya satu pesanan datang, sudah mampu membuat sekeping hati berasa gelisah.
Mengapa gemar datang dan pergi sesuka hati ???
Penantian itu satu penyeksaan,dan mengapa perlu disiksa hati yang tidak bersalah.....???
Mengapa perlu gelisah saat hati pernah berkata benci ???
mengapa harus terus di nanti????

Kau muncul memanggil kembali nostalgia yang menyentuh hati.....
Hati masih degil untuk membuang pergi....
Kau bersalah!!!
Kerana kau pengaruh sekeping hati,,,,kau mendidik agar sekeping hati tidah betah berpaling .......

Sudah ku ungkap segala kata benci dibibir sendiri, namun hati masih memungkiri..........
Kau bersalah!!!!! 
Aku jatuh di ruang milikku sendiri....
Sakit .... perit.... Kau tak kan mengerti itu........
Harus ku katakan kau manusia tidak punyai hati ?????
Ya.................kerana kau memungkiri segala janji.......
dan harus kau bayar semua itu..................
kerana janji itu meniggalkan titik-titik luka dalam hati.........

YaALLAH........mengapa hati ini tidak betah memadamkan ianya terus dari hati........
sungguh.........aku terlalu sakit menahan siksa ini....
Aku mohon Keampunan dariMU...kerana kekhilafan ku dahulu......
aku kalah........aku tidak mengerti CInta yang hakiki....sehingga aku masih mencari cinta yang penuh dengan janji palsu....YaALLAH...........Aku inginKAU mengerti....bahawa aku lelah sendiri degan cobaan ini...... Biarlah dugaan lain yang kau beri.....tapi jauhkan lah hati ini dari terus diuji..... SubhanALLAH kau maha mengetahui......akan lelah yang melanda hati ini.........

"lailahailla anta subhanaka inni kuntu minazdzalimin...."
amin ~ ~ ~





No comments:

Post a Comment